AllaH maSiH saYanG

  • on Thursday, August 04, 2011



  • salam ramadham semua..
    kita patot ucap syukur kpd Allah setiap masa
    Alhamdulilah...Allah masing sayang kepada semua org yang masih hidup...especially aku
    Alhamdulilah...Allah masih bagi aku kesempatan utk merasai nikmat-nikmat pemberianNya
    Alhamdulilah...Allah masih bagi aku peluang tok perbaiki kesilapan aku
    Alhamdulilah....insyaAllah...esok tamatlah LI kedua ku di ladang vavi (khinzir)
    Alhamdulilah...Allah telah bagi ilmuNya kepada kami...tp mungkin masih kurang...tp walaumcm manepun..akan tetap bersyukur...

    Ya Allah...ampunkan dosaku...kerana tidak menjalankan amanah & peritahmu dengan baik....
    aku xtahu mcm mane ya Allah...wlaupun begitu...Kau tetap bantu kami..
    Ya Allah...aku malu dengan Kau ya Allah...
    Kau ampunkan kami Ya Allah...kami tau kami silap...
    kami akan cube tok ulangi kesilapan kami..
    terima kasih Ya Allah...hanya kpd engkau aku berserah dan meminta pertolongan..
    hanya Engkau aku bermohon..hanya kepada Engkau aku mengharap..
    terima kasih Allah...atas segala nikmat..


    0 luahan perasaan:

    Post a Comment