• on Wednesday, March 31, 2010
  • Ya Allah jika aku jatuh cinta
    cintakanlah ak pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu
    agar bertambah kekuatanku untuk menyintai mu

    Jika aku jatuh hati,
    izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya bertaut padamu
    agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

    ntah nape tiba2 ak bace ayat ni....ak rase seronok n rase sesuatu yg amat bahagia....tp mampukah ak untuk mendapat seseorg yg mempunyai ciri2 di atas.....klu ad pun sesuaikah ak untuknya....hanya Allah je yg tau....ak harap ak akan dpat ciri2 wanita yg dapat membimbing ak@sama2 membimbing supaya hidup aku akan bahagia dunia n akhirat.....

    sesungguhnya lelaki yang baek adalah untuk perempuan yang baek 
    n perempuan yg baek adalah untuk lelaki yg baek..

    terasa mcm susah je tok ak dpt yang baek...sbb ak tau ak ni mmg xbaek n selalu jer wat silap walaupun ak percaya n yakin Allah melihat setiap pergerakan ak n ak tau azab yg pedih bg org yg ingkar perintah Nya....ak harap 1 mase nti ak ak betul2 berubah tok jadi yg terbaek n lebih baek dri pe yg ad kat ak skrang ni...

    Ya Allah...aku mohon petunjuk dri Mu, bimbinglah aku tok sentiasa mentaati segala perintahmu...jadikan lah driku hambaMu yang akan menjadi penghuni syurgaMu ya Allah....amin!!!

    Ya Allah....jadikanlah aku seorang anak soleh!!!


    Ya Allah...ampunkan dosa2 ku...
    sesungguhnya ak xkan dapat menanggung 
    segala azab yang akan kau berika Ya Allah



    0 luahan perasaan:

    Post a Comment