bUkaK aLbUm bArU

  • on Monday, April 04, 2011

  • ni adelah post kedua tok hari ni..

    rini balik UMK...
    sblum balik...nak post dlu..
    nape nak bukak album baru??..
    setau aku...aku xpernah ade album...hahhaa
    xde la..
    setelah ape yg terjadi...
    aku nak ttup album lame...
    aku nak bukak album baru..
    aku nak simpan kenangan lame..
    kenangan lame akan ak sematkan dlm album lame aku..
    akan ak kenang sampai bile2..
    dulu die la yg terbaik...
    tp skrg die dah pergi...
    pergi meninggalkan aku jauh...
    tp ak redha ngan kepergiannya..
    moga Allah kuatkan semangatku..
    mungkin satu mase nanti....dah keje nti..
    album lame ni mungkin akan bergune jga..
    bende yg dah xde jgn di kenang...
    bende yg dah ilang jangan diungkit..
    aku harap die bahagia disane..

    cewahh...mcm putus cinte jer...hahha
    xde la...citer lame da mls nak ungkit..xpe..
    ade hikmah kenape die buat mcm ni...
    moga dengan album yg baru..
    dengan kwn2 yang ade..
    yang sentiase menyaport aku..
    yang sentiase ade ngan ak..
    aku berterima kasih...
    album baru ni..akan aku pastikan ia akan dihiasi ngan perkara ynag indah2 jer..
    yang akan aku kenag smpai bila2..
    akan dimulekan ngan study week..
    dan stress study week perkara biase..
    tp aku akan jadikan ianya yg terbaik..
    aku akan usha yg terbaik..
    utk mendapatkan ilmu ikhlas kerana Allah..
    insyaAllah..



    kate terakhir driku:
    Belajarlah memaafkan kalau ingin dimaafkan ,
    Belajarlah menghormati kalau ingin di hormati ,
    Belajarlah memahami kalau ingin di fahami ,
    Belajarlah menyayangi kalau ingin di sayangi ,
    Belajarlah menghargai kalau ingin dihargai ,
    Belajarlah menyenangi kalau ingin di senangi=))


    0 luahan perasaan:

    Post a Comment