tAmaT

  • on Friday, January 13, 2012




  • setiap yang hadir pasti pergi..setiap yang hidup pasti mati..




    salam jumaat sume...
    alhamdulilah...dah abes exam...sangat happy sebenarnye..tp last paper amat teruk...rase mcm xpernah belajar je...padahal mmg terang2 dlm note ade...xpe la...ikhlaskan hati atas ape yang berlaku...perancangan Allah adelah sebaik-baiknya...

    skrg dah tamat sem 5...ade lagi 5 sem lagi nak grad..insyaAllah...makin lama..pelajaran makn susah...ilmu yang lama2 xleh dilupekan mcm tu je...klu luoe...mmg habis la sem2 akan datang...skrg ni cube merevise semula ape yang dah terlupe dan di lupekan..huhu..alhamdulilah gak...Allah bagi aku perasaan utk semakin berminat tok membace..klu dlu..mmg hampeh la...bukan je bace note aku x minat..ape jua buku la aku xminat nak bace...kecuali majalah ujang ke dan yg sewaktu dengannya...haha..tu je la yg aku minat bace...beli mmg banyak buku...tp wat koleksi kat rak buku je...jarang sekali di sentuh apetah lagi di bace..haha...insyaAllah lepas ni akan pupuk minat utk bace bnyak ag...especially buku2 vet..

    next sem...kat UMK kampus pengkalan chepa ni tinggal dak2 Vet n FKP punye student je...student FASA dah g kampus jeli...student FTKW dah ke kampus Bachok lame dah..rase mcm xbes pun ade...dah la ramai dak2 yang aku kenal ni dak FASA...(selain dak vet)...rase cm xseronok pun ade...hahaha...xpe la...dah mmg situ tpt dieorg...nak wat cmner...semoga dieorg selamat semuanya kat tempat baru..

    kadang2 aku rase bersalah plak pade jiran2 aku ni...especially dak2 aras aku...aku mintak maaf la sesangat...klu aku masak..bau sampai keluar...tp xbagi pun korg...bukan x nak bagi...xbanyak pun...ni pun masak sbb nak jimat punye pasal....dan juga hak2 sebagai jiran tak di penuhi...aku mintak maaf la bebnyak...
    jgn tuntut kat akhirat plak...huhuhu...

    cuti 3 minggu...tp insyaAllah aku dduk umah seminggu je...cuti ni ingat nak wat attacment kat mane2 hospital or makmal vet...tp xtau la keadaan sebenar mcm ner..semoga di permudah segala urusan, semoga di rahmati setiap keputusan yang d buat....





    chow,
    AKMAL

    p/s: maaf klu ayat kat atas skali tu xde kaitan..haha


    0 luahan perasaan:

    Post a Comment