semoga BerTeruSan...

  • on Saturday, September 04, 2010
  • ak ade dgar @ bace...aku pun dah xingat
    smade dri org alim xpun dri internet...
    klu kita wat sesuatu dlm mase 40 hari secara istiqamah..
    ia akan terus menjadi amalan kita...
    maksudnyer kita akan berterusan wat la amalan tuh...
    contohnyer: klu die bagi sedekah kat org..
    selame 40 hari...so, die akan berterusan bersedekah...
    huhhu...

    leh x klu ak gune konsep ni dlm hidup ak..
    klu ak xwat bende yg jahat yg bese ak wat selame 40 hari...
    aku akan berterusan xwat bende jahat tuh ag smpai bile2..
    aku berharap sgt2...
    ak xnak wat bende jahat yg slalu ak wat..
    kdg2 hati ni mengatakan ya utk wat ag..
    tp aku cume utk mengatakan tidak...
    dan setakat hari ni..
    aku masih berjaya melawan...
    harap2...lepas2 nih...ak akan berjaya melawan...
    dan aku xkan wat bende jahat tuh ag...

    huhuhu...aku pun berharap aku akan berubah utk jadi yg terbaik
    lebih baik dri dulu...
    supaya idup aku kat akhirat
    akan lebih tenang...dan terselamat dri azab Allah...
    insyaAllah...

    0 luahan perasaan:

    Post a Comment