cuRreNt liFe

  • on Saturday, December 10, 2011




  • best parents ever


    serius...skrg ni aku sangat rindu family aku..
    especially mak aku...
    rase mcm dah lame xmkn jemput-jemput kentang n lempeng cicah kuah arwah atok
    sangat sedap...bila aku lapo je...ak teringat dua bnde ni..terus bertambah rindu..
    dah la lapo...rindu family lak tu...
    sabo je la~~



    lebih kurang dua minggu lagi dah nak exam final..
    ntah aku ni dah bersedia belum...
    angan-angan nak try dptkan dean list sem ni...
    tp xtau boleh ke x...tp insyaAllah boleh...akan cube sedaya upaya
    betolkan niat..utk dptkan ilmu...dean list perkara sampingan..
    insyaAllah d permudah segala urusan...


    skrg ni kene belajar bercakap, kene belajar meluahkan informasi ygade dlm otak,
    kene belajar me-relate-kan antara satu informasi ngan informasi yg laen
    kene belajar mengeluarkan/menggunakan ayat yang sesuai bila berdepan ngan org
    kene belajar kawal gugup, cuak n yg seangkatan dengannya..
    kene belajar bnyak ckp bende yg berfaedah...
    insyaAllahh boleh...


    aku pun kene blajar jimat..beli bende keperluan
    bukan kehendak...klu x jadi mcm skrg...mee sedap je.
    walaupun aku tau bende tu x elok...tp apekan daya...
    terpakse d sebabkan tersilap kerana memenuhi hawa nafsu tok memenuhi kehendak...
    kene sedar aku bukan dri family yg bukan berada...
    walaupun aku tau...rezeki Allah ade d mane-mane...
    mudah-mudahan Allah kurniakan rezeki melimpah ruah...amin!!





    0 luahan perasaan:

    Post a Comment