aKu aDaLah aKu

  • on Monday, May 09, 2011
  • post kali ni ak nak share serba sikit ttg diri ak..
    ni la ak..klu korg xsuke senyap2 jer...
    sbb xsemua org sempurna k..

    1. ak ni seorg yg suke ketawa...kdg2 tgk bende yg xlawak sgt pun ak leh gelak...kdg2 ade gak org bengang ngan ak...bende yg xlawak pade dieorg pun ak leh gelak...hahah

    hahaha..buruk giler muke bile ketawe..


    2. aku ni cpt tekejut,,naseb baik ak xde sakit jantung...klu x..xsempat ak nak post entry kali ni...haha..xkesah la klu org tu tetiba muncul or mmg sengaja wat ak tekejut pun...ak mmg akan show effect tekejut secara spontan..


    3. aku ni sbnarnye panas baran...cume mgkin xslalu nampak.....tp besenyer ak sabo je...tp klu ak mmg dah marah...jgn main2 ngan ak...

    4. ak sgt2 minat kat DSLR...ak mmg nak beli sgt2 DSLR...aku dah aim dah...Tahun 4 mase ak amik Vet, ak mesti kene ade DSLR...xkesah la model ape...janji ak ade...skrg ni ngah menabung duet...klu ade sesape nak bg kat ak DSLR pun xpe...lagi cepat hajat ak tercapai....nak bg sumbangan berbentuk duet pun bole...hahah

    target ak


    5. dalam banyak2 masalah yg berlaku kat dri ak...ak paling xsuke bile die melibatkan kwn/classmate/roomate/org yg rapat ngan kita/sahabat n etc....bile benda2mcm ni berlaku...mmg pening kple nak selesaikan....

    6. aku suke makan tempe ngan sambal kicap..hahah

    7. aku suke mkn yg pedas2...lagi pedas lagi best...tp xtau r mkn pedas ni bahaye ke x an...

    8. aku pun suke beli barang2@shopping@gadjet freak...klu ak ni anak org kaya.....dah lame ak beli mcm2...tp ak bersyukur ngan idup ak skrg...besederhana,..,...

    9. yg ni ak baru discover...yg ak ni mabok laut...hahah...

    10. aku suka jalan2@travel..antra negara yg ak nak g ialah mesir @ area2 timur tengah khususnya. 





    11. aku suke sukan lasak...sgt bes...antra sukan lasak yg ak nak cube ialah bungee jumping, rafting, terjun guna payung terjun yg mcm tentra slalu buat tuh...ak pun xtau ape name die...pastu yg lasak2 sikit sesuai ngan kemampuan n saiz bdn ak nih...hahha

    bungee jumping

    rafting



    0 luahan perasaan:

    Post a Comment