updated..!!

  • on Sunday, May 29, 2011





  • dah lame x update...
    xtau nak update aper...
    alhamdulilah...semakin hari semakin baik..
    insyaAllah, ianya akan berterusan...

    biasanye...d pagi hari..aku akan cari kata2 hikmah..
    utk diri ak n kwn2 ak...
    utk di post di facebook..
    ade beberape kate yang menarik minat ak...antaranyer

    "Sudahlah, JANGAN tangisi apa yang bukan milik kita. Kerana itu memang bukan yang terbaik untuk kita. BERSYUKURlah kerana dia tidak menjadi milik kita kerana dia memang tidak layak untuk kita. Yakinlah apa yg dipilihkan ALLAH untuk menjadi milik kita itu lah yg terindah, terbaik dan sesuai. Biarkan DIA yg mengatur semuanya hingga keindahan itu datang pada waktunya.. by akuislam.com"

    "Barang siapa yang selalu kekenyangan maka banyaklah dagingnya, dan siapa yang banyak dagingnya maka kuatlah nafsunya. Siapa yang kuat nafsunya maka banyaklah dosanya, siapa yang banyak dosanya maka keraslah hatinya dan siapa yang keras hatinya maka
    tenggelamlah dia dalam bencana dunia serta keindahannya"

    "Kenangan indah masa lalu hanya untuk dikenang, bukan untuk diingat-ingat."

    "Seorang sahabat adalah yang dapat mendengarkan lagu didalam hatimu dan akan menyanyikan kembali tatkala kau lupa akan bait-baitnya."

    "Jika Anda tidak bisa menjadi orang pandai, jadilah orang yang baik."

    "kasihanilah musuhmu, berbuat baiklah pada orang yang membenci kamu, mintaklah berkat bagi orang yang mengutuk kamu. Berdoalah untuk orang yang mencaci kamu - confusius"

    kata-kata ni banyak memberi ak semangat tok terus menjalani kehidupan. xde masalah kat dunia ni yg tak akan selesai n semua perkara ynag berlaku pasti ade hikmah...Allah lah sebaik2 perancang dan Dia la yang maha mengetahui...





    bukan senang untuk senang & bukan susah untuk susah

    0 luahan perasaan:

    Post a Comment