keSeRonoKan bErcUtI paRt II

  • on Saturday, May 14, 2011
  • ritu dah g pulau perhentian sehari
    alhamdulilah .. 2 hari pas g pulau perhentian..
    ak berpeluang g Jengka, Pahang
    rumah paan..
    mmg best r...

    ni la umah paan..cantik kan??..
    baru luar..dlm lagi cntik..
    (harap2 paan xmarah)


    kolam ikan umah paan

    1 Malaysia

    ade rezki mkn buah salak blkg umah

    pastu selang sehari pas smpai umah paan..ktorg telah berjaya menjejakkan kaki di

    GuNung sEnyUm

    selamat datang!



    dlm gunung senyum tu ade bnyak giler gua
    kira r sndri kat papan tanda tu..





    salah satu gua: gua makam tok long


    tapak bekas arkeologi

    kelawar bnyak giiler..


    gua silat






    berkemungkinan dlu tpt ni dasar laut..

    agak seram disitu..ade rupa "nenek kebayan x"





    bukti utk menguatkan ianya adlah dasar laut




    xsemua gua ktorg masuk..
    tu pun da penat giler..
    serius berpeluh habis..
    kene hiking..kne panjat tu..panjat ni
    da la pkai kasut jalan..
    klu tau jd mcm tu..ak pkai sur track jer..hahha
    tp ape2 ok gak la..
    walaupun agak seram..
    ktorg berjaya masuk n keluar ngan selamat..
    alhamdulilah..

    0 luahan perasaan:

    Post a Comment