pEnaT!!!

  • on Monday, July 11, 2011

  • hari ni hari kedua aku berade kat pulau pinang and hari pertama ak kat pantai aceh..
    kehidupan kat sini mmg agak mencabar...buak ape...aku rase mental ak belum cukup kuat tok menghadapi semua nih..
    tp insyaAllah...aku aku cube lalui ngan sempurna...
    bukan ape...kadang2 aku terpikir masalah yang aku hadapi...masalah lama seolah-olah timbul kembali...mungkin atas sebab aku tidak  bersyukur dengan rahmat kesenangan pemberian Allah...justru Allah uji aku lagi..
    xpe la...balasan utk ak supaya aku tidak lupa akan nikmat Nya...

    cabaran kat pantai acheh ni laen pulak...dduk kat rumah yg jiran2 sekelilingnya adelah cina...susah n jauh nak cri makanan yg halal...klu nak yg halal kne masak sndri r an...setakat ni xmasak ag....g jalan jauh2...pengalaman yg memenatkan n mgkin menyeronokkan...

    aku kat penang ni nak rase enjoy jer...xnak pikir bende2 yg leh beratkan kepala...yang selebihnya biar Allah yg tetapkan...lagi pun...semuanya dah termaktub dlm luh mahfuz...kalau bukan dia ditakdirkan untk menjadi milik kita...maka bukan lah...belajar menerima...huhu

    nak tido..penat...sekian..

    0 luahan perasaan:

    Post a Comment