adAkah aKu??

  • on Friday, March 25, 2011

  • xde pe yg aku nak ckp..

    skrg ni aku xtau ape sbnarnye dah terjadi kat ak...
    aku dah xtau mane perginya Akmal yg dlu..
    yg selalu ceria..
    yang slalu ketawa..
    yg selalu senyum even ade masalah...
    aku rindu aku yg dlu..
    skrg ni...
    raser laen mcm jer...
    raser mcm dah xtau pe sbnarnye yg berlaku dlm hidup ak..
    mungkin Allah nak ajar ak raser bersyukur ngan nikmat yg Dia bg..
    mgkin Allah nak bg aku sesuatu yg terbaik
    mungkin Allah nak sedarkan aku dri tidur yg panjang...
    mungkin Alah nak uji aku..
    mungkin Allah nak aku kembali ke pgkal jalan



    mudah2an aku boleh trima sume tuh..
    Ya Allah...bagi lah aku kekuatan
    Kau permudahkanlah semua urusan Akmal...
    Kau lapangkan lah pemikiran Akmal
    Kau lapangkan lah dada Akmal
    Kau berikanlah petunjuk kpd Akmal
    Kau berikanlah hidayah kpd Akmal
    Kau selamatkan lah Akmal...dri segala musibah
    Kau bimbing la Akmal..
    Kau berilah hidayah kpd Akmal dan rakan2 nya
    Kau tunjukkanlah Akmal jalan yg benar
    Kau kuatkan la semangat Akmal
    Kau kabul kan lah doa ku..
    amin!!..



    lagi seminggu lebey jer nak exam...
    dah la bnyak xcover...
    nak ade test ag...
    bnyak ak xbace..
    klu ikotkan mood...
    mmg tido je la keje aku 
    skrg ni aku sndri kene tlg dri sndri...
    kalau ak xtlg...sape lagi...
    tp aku juga perlukan bantuan n semangat dri kwn2 aku...
    kalau ak sorg...ak xleh buat...
    harap korg sume paham...
    aku bukan nak jd selfish...
    aku pun akan tlg korg pe yg aku mampu...
    insyaAllah aku tlg ngan ikhlas...
    tp jgn salah anggap...
    korg bukan susahkan dri ak...
    aku akan tlg sebaik mungkin...




    kwn2..sy harap kamu sume paham...
    sy try tok jd yg terbaik..
    tlg bg peluang..bukan musnahkan peluang..
    sy juga berhak tok dpt peluang kedua..
    kalau sy silap...tegur sy
    kalau sy terlebih..ingatkan sy..
    kalau sy melampau...bataskan sy..
    sy akan cube jd yg terbaik..
    insyaAllah...






    0 luahan perasaan:

    Post a Comment