iA mUngKin bUkaN yG teRbAik uTk Ku

  • on Tuesday, March 29, 2011

  • tadi baru je pas jwb exam pharmacology
    xpenah seumur idup aku
    jwb SEMUA soklan objective
    pakai hentam jer...
    sbb dlm kple ak ni..
    mmg xde satu pun ilmu yg leh ak ingat sal soklan td tuh
    aku xtau kenape...
    nak kate ak xbace langsung..
    ade gak bc sikit...tp xmasuk pe2 pun
    nak kate ak xfokus dlm kelas..ad gak la ak fokus
    ntah la..
    mgkin Allah nak tunjuk kat aku...
    yg sbnarnye kos ni kurang sesuai tok ak..
    kdg2 aku terase gak..
    sesuaikah ak??
    minatkah ak??
    ntah la...
    hanya tuhan yg tau isi hati ku ini...

    mgkin org akan ckp..
    same jer ngan dak2 laen...
    tp pd aku..laen...
    xboleh dieorg laen...
    xbole dieorg...masih boleh jwb n berfikir
    tp td mmg aku blurrr...
    smpai ingat masalah yg berlaku ag...
    bukan ingat smule pe yg d bace..
    kdg2 sedey aku ngan dri ak sndri..
    mcm dah tersalah pilih jalan
    ade jugk raser nak tukar jalan laen
    tapi masih terus bertahan
    harap ia berbaloi..





    0 luahan perasaan:

    Post a Comment