demam

  • on Monday, March 07, 2011
  • hahaha...arie ni aku berjaya menulis blog...
    azam ak tiap2 hari ak nak update blog..
    xkesah la citer pe2...
    panjang or pendek...
    aku still nak update...
    hahhaa

    exam ag 2 mnggu lebey...
    10/4/2011 smpai 25/4/2011..
    agak lama...aku harap..
    aku sempat abeskan sume bende tok exam...
    makin lama makin sesak dibuatnyer...
    xtau nak bc mane satu...
    tp msti mule skrg...

    minggu2 terakhir nak dkt final ni la byak sgt lab test la..
    oral test la...presentation la...
    bnyak sgt la...dah la kurg prepare..
    tp akan cube wat yg terbaik..
    sem ni akan cube tok dpt 4flat..
    walaupun cahaya tok dpt 4 flat mcm mlap jer..
    dean list pun ntah...pun mcm susah jer..
    dpt atas 3 pun ok dah rasernyer..
    tp nak cube yg tebaik...

    ingat!!...mak ayah ade lagi bnyak bende nak kene selesaikan..
    ade bnyak bende nak tanggung..
    aku xkan stakat nak fokus pade study xbole kan??..
    masti bole!!!..
    hehehe..
    ok la...nti sok2 dah xtau nak ckp pe plak...hahhaa.....

    0 luahan perasaan:

    Post a Comment