bErtaMbaH peNgaLamAn

  • on Tuesday, March 08, 2011
  • assalamualaikum wbt & selamat sejahtera saya ucapkan
    kenapa tajuk entri malam ini sedemikian rupa??
    ada sebabnya..
    selepas daripada ini..saya pasti akan mengingati jalan ke rumah ayuni sampai bila-bila..
    melainkan dia sekeluarga berpindah rumah..hahaha..
    perjalanan yang sepatutnya singkat menjadi perjalanan yang jauh dan agak memenatkan..
    apa yang terjadi adalah saya bersama profesor Aung, juga 2 orang rakan perempuan saya
    telah sesat untuk ke rumah ayuni kerana tersilap membaca peta yang diberi..
    oleh itu kami terpaksa mengharungi jalan yang jauh juga memalukan..
    hahahaha...tidak mengapa...itu semua adalah pengalaman baru bagi saya
    bersama orang yang saya jarang keluar bersama...
    selepas ini..pasti saya akan teliti apabila melihat dan menafsir peta yang diberi...hahahaha


    saje nak gune ayat baku...cintailah bahasa kita...hahha

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




    aku sebenarnye peminat setia faizal tahir...
    aku suke giler sume lagu2 die..
    aku dedikasikan lagi ni khas tok kwn2 ak...
    yg penting HAYATI LIRIK lagu die ni..
    mmg best...n mandalam...
    xnak hayati pun xpe la...hahaha..
    ok dgr2kanla nyanyian aku ni yg di mimik oleh faizal tahir..
    hahahha...(jgn ade sesiapa yang bangkang k)

    0 luahan perasaan:

    Post a Comment