SatuHaribulanJunDuaRibuSebelas

  • on Wednesday, June 01, 2011



  • salam semua...
    pejam celik, pejam celik..tup-tup rini dah SatuHaribulanJunDuaRibuSebelas
    dah masuk setengah tahun yang kedua..
    harap2 setengah tahun yang kedua..
    aku akan menjalani kehidupan yamg lebih baik 
    dri setengah tahun yang pertama bg tahun 2011
    setakat ni ak bersyukur dgn segala nikmat n musibah ynag Allah bagi..
    setiap ape yang di rancang oleh Nya..pasti ad hikmah yang tertentu..
    so ak mengharap..setengah tahun yang kedua bg 2011 ni
    akan menjadi titik permulaan semula bagi ak..untuk jadi yang terbaik..
    n mudah2an mendapat semangat baru 
    utk terus maju..insyaAllah...

    aku nak jadi dr. Veterinar yang berjaya dunia n akhirat
    aku nak jadi dr. Veterinar yang bukan hanya cukup2 makan 
    aku nak balas n berbakti kdp mak n ayah ak..
    aku nak jadi org yang di senangi oleh org laen...
    insyaAllah...mga azam setengah tahun yang kedua ni akan tercapai...




    teman hanya dpt memberi senyuman
    tetapi seorang sahabat akan memberi kebahagiaan
    teman akan menikam kita dari belakang
    tapi sahabat akan menampar kita dari depan
    teman hanya dapat menerima kelebihan kita
    tetapi seorang sahabat akn menerima kekurangan kita
    seribu teman dtg saat kita tertawa bahagia
    tetapi seorang sahabat aakn datang saat kita berderai air mata....





    0 luahan perasaan:

    Post a Comment