nEw uPdatE

  • on Tuesday, June 28, 2011

  • lama sudah rasenyer x mengupdate blog ni..bukan xnak...tp busy dan busy...ade vet nite, vet day, ade pelbagai jenis test n sekarang aku akan berdepan dengan test bola tampar n final exam falsafah ilmu & kenegaraan..
    dah la aku ni xbrape nak minat kat sejarah...tp aku cube sedaya yang boleh...insyaAllah..

    sekarang ni aku raser idup aku lebih baik dari dulu...sekarang ni lebih teratur...emosi masih boleh di kawal walaupun kadang2 ade juga xdpt di kawal...mgkin sbb Allah dah kabulkan doa aku...skrg ni Allah banyak tunjuk kat aku ape yg akan aku dapat kalau aku bersabar...kene yakin dgn janji Allah..pasti Allah akan beri..

    pertama...aku raser happy sbb aku dapat memiliki benda yg sangat2 aku nak...walaupun ia bukan keperluan bagi org laen...tp bagi aku yer...ak sangat memerlukannya...skrg ni dia la yg jadi bestfren ak...ak belum ade name nak bagi...tp aku akan bagi gak name kat die...walaupun ak terpaksa berhutang..tp memilikinya adalah satu perkara yang akan menyumbang kpd kegembiraan ak...huhu...alhamdulilah...aku telah berjaya memiliki DSLR Nikon D5100...mmg terbaik la...



    pastu...sejak dua menjak ni aku terasa sesuatu yang berlainan...sbb perangai die dah berubah...tidak seperti dulu..layanan die utk  aku pun xmacam dlu...aku bersyukur...tp aku takot itu hanyalah sementara...walaupun xmacam dulu2...tp dah tegur pun dah syukur Alhamdulilah...mungkin kalau aku lebih bnyak bersabar...pasti Allah akan tunjuk lebih lagi...

    "ya Allah..kalau dia adalah orang yang sesuai utk aku jadikan kawan...kau lembutkanlah hatinya utk berkawan dgn ku...tp kalau dia bukan orang yang sesuai utk aku jadikan kawan..kau suburkan lah perasaan benci aku terhadapnya supaya kami tidak kan berkawan smpai bila-bila"

    ..hanya Allah yang maha mengetahui..

    xlama lagi aku akan g wat praktikal kat ladang babi kat Pulau Acheh, Pulau Pinang...xtau mcm ner keadaan kat sane, dduk kat perkampungan cina, jauh dri rumah, berurusan dengan babi, mesti bau busuk giler, tapi xper...aku akan anggap ianya sebagai cabaran...kate nak jd Dr. Vet kan??..mesti kene lalui sume nih...mudah-mudahan akan di permudah segala urusan...insyaAllah...






    antara gmbar DSLR Nikon D5100


    0 luahan perasaan:

    Post a Comment